Copyright © 2024 TaalTaal B.V.
Klachtenregeling TaalTaal
Wij bij TaalTaal proberen altijd aan de kant van onze cursisten te staan en mee te denken met problemen
in plaats van die te veroorzaken. Toch kan het voorkomen dat er een meningsverschil ontstaat tussen
het instituut en de cursist. Wij vinden dat de cursist dan recht heeft om een klacht in te dienen.
Dat is mogelijk via klacht@taaltaal.nl.
De procedure is als volgt:
- Voordat u een officiële klacht indient, waarderen wij het als u eventuele problemen kenbaar maakt
bij de receptie. Het TaalTaal Team zal zich voor u inspannen om tot een passende oplossing te komen
zodat u maximaal tevreden bent.
- Bent u niet tevreden over de geboden oplossing, dan kunt u een offiële klacht indienen en deze
ook als zodanig benoemen. Het wordt gewaardeerd als u tevens een voorstel inlevert voor een oplossing
waarmee u wel tevreden bent.
- Binnen uiterlijk 10 werkdagen ontvangt u bericht. Indien we klacht gegrond wordt verklaard en
het niet conflicteert met de algemene voorwaarden, wordt u tegemoet gekomen. De oplossing zal per
geval verschillen en zal in goed overleg tot stand komen.
- Indien een klacht meer onderzoek vergt dan ontvangt u hiervan binnen 5 werkdagen bericht en
zult u op de hoogte worden gesteld van de te verwachten tijdsperiode die nodig is en de reden van
het nadere onderzoek.
- Indien u met bovenstaande procedure desondanks toch niet tot een resultaat kunt komen, dan
kunt u terecht bij een onafhankelijke derde, Freek Jeurissen, die als geschillenbeslechter zal optreden om het
geschil te beslechten. Deze persoon kan bindend advies uitbrengen binnen een periode van 28 dagen.
- Alle klachten en afhandelingen worden bewaard voor de periode van minimaal 2 jaar en worden
vertrouwelijk behandeld.